Hoe e-signing

kan leiden tot kostenbesparing

Het digitaal ondertekenen van documenten kan leiden tot significante kostenbesparingen voor bedrijven en organisaties. Hieronder een aantal manieren waarop het ondertekenen van documenten kan leiden tot kostenbesparing:

Reiskosten besparing

Door documenten digitaal te ondertekenen, hoeft niemand fysiek naar een andere locatie te reizen om een document te ondertekenen. Dit kan leiden tot aanzienlijke besparingen op reiskosten.

Geen papierkosten

Als je documenten digitaal ondertekent, is er geen behoefte aan fysieke exemplaren van het document. Dit kan leiden tot besparingen op kosten voor papier, inkt en andere benodigdheden voor het printen van documenten. 

Snellere afhandeling

Door documenten digitaal te ondertekenen, kun je sneller handelen en zijn afspraken sneller rond. Dit kan leiden tot een efficiëntere werkwijze en daarmee tot tijdsbesparing en dus kostenbesparing. 

Geen fysieke opslag nodig

Als je documenten digitaal ondertekent, hoef je deze niet fysiek op te slaan. Dit kan leiden tot besparingen op kosten voor de opslag van fysieke documenten. 

Beter beheer

Door documenten digitaal te ondertekenen, is het makkelijker om ze te beheren en te organiseren. Dit kan leiden tot een beter overzicht en efficiëntere werkwijze, wat op zijn beurt weer kan leiden tot kostenbesparing.

In samenvatting kan het elektronisch ondertekenen van documenten leiden tot significante kostenbesparingen, door onder andere te besparen op reiskosten, papierkosten, opslagkosten en door een efficiëntere werkwijze. Als je overweegt om over te stappen op het digitaal ondertekenen van documenten, kan het daarom zeker de moeite waard zijn om deze optie te overwegen. 

Nog vragen? Neem contact met ons op of bekijk de veel gestelde vragen

Gratis uitproberen?

Vrijblijvend onze digitale handtekening uitproberen? Maak een account aan en ontvang gelijk 10 credits om een ondertekening te starten! 

Account aanmaken