Digitaal ondertekenen instellingen

Maak gebruik van de vele opties van Signly om uw digitale ondertekening naar een hoger niveau te brengen

Signly biedt een platform waarmee u uw digitale ondertekening naar een hoger niveau kunt brengen door gebruik te maken van de juiste instellingen. In deze gids zullen we stapsgewijs doorlopen hoe u uw digitale ondertekening met Signly kunt optimaliseren.

Logo toevoegen bij digitale ondertekening

Eén van de handige functies in Signly is de mogelijkheid om uw eigen logo toe te voegen aan het ondertekenplatform. Dit maakt uw ondertekeningen professioneler en versterkt uw bedrijfsidentiteit, het geeft ook een personal touch en herkenbaarheid aan uw organisatie. Het uploaden van uw logo is eenvoudig en kan worden gedaan door het logo te uploaden in de software of door een link naar het logo te geven. Eenmaal geupload, zal uw logo zichtbaar zijn voor de ondertekenaars in het ondertekenplatform. Dit maakt het een kleine maar effectieve manier om uw organisatie te presenteren in het proces van digitale ondertekening.

Aanpassen adres gegevens & SMS verificatie naam 

Binnen het instellingen scherm in Signly, kunt u ook uw contactgegevens aanpassen, zoals uw naam, adres en telefoonnummer. Daarnaast is er in het instellingen scherm de optie om de weergegeven naam aan te passen voor de SMS-verificatie, zodat de ontvanger zich bewust is wie hen een SMS-verificatie stuurt. 

Automatiseer uw digitale ondertekening met webhooks in Signly

Het instellingen scherm biedt ook de optie om een webhook in te stellen. Een webhook is een manier voor een extern systeem om automatisch gegevens te ontvangen van Signly, zodra er een bepaalde gebeurtenis plaatsvindt, zoals een ondertekening compleet is of een verificatie is gedaan. Dit maakt het mogelijk voor uw systemen om efficiënter te communiceren met Signly zonder dat er manueel gegevens hoeven te worden opgevraagd. 

Signly verstuur de op volgende momenten een bericht; 

  • Bij status wijzigingen van de ondertekenaanvraag
  • Het versturen van een emailverificatie
  • Bij een email verificatie
  • Bij handtekening verificatie 

Versterk uw digitale ondertekening met aangepaste emailtemplates in Signly

Signly biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van aangepaste emailtemplates voor de communicatie met ondertekenaars. Deze templates kunnen worden aangepast naar uw wensen om zo een persoon bericht te versturen. Hierbij maakt Signly gebruik van mergevelden, zoals bijvoorbeeld bedrijfsnaam, naam van de ondertekenaar en links naar de ondertekening, die automatisch vervangen worden door de juiste informatie bij het versturen van de email. Het ingestelde logo zal boven aan deze email zichtbaar zijn. Binnen Signly kunnen de volgende emailtemplates worden aangepast; 

  • Ondertekening naar ondertekenaar 
  • Herinnering ondertekening naar ondertekenaar  
  • Getekende documenten naar ondertekenaar 
  • Getekende documenten naar initiator 
  • Email verificatie 
  • Annuleringsbevestiging naar ondertekenaar 

Vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op of bekijk de veel gestelde vragen

Gratis uitproberen?

Vrijblijvend onze digitale handtekening uitproberen? Maak een account aan en ontvang gelijk 10 credits om een ondertekening te starten! 

Account aanmaken