Onze klanten kunnen nu gebruikmaken van de nieuwe verificatiemethode iDIN naast methodes zoals SMS, e-mail en reguliere handtekeningen. iDIN is een veilige online identificatiedienst van banken die klanten in staat stelt zich bij andere organisaties te identificeren met de inloggegevens van hun eigen bank. Doordat iDIN door alle banken wordt ondersteund, is er een directe landelijke dekking van een betrouwbare digitale identiteit voor miljoenen consumenten. Klanten kunnen hun identiteit online bevestigen, omdat zij zich al hebben gelegitimeerd bij hun desbetreffende bank bij het openen van een bankrekening. 

Voordelen Digitaal ondertekenen met iDIN verificatie

iDIN biedt verschillende voordelen ten opzichte van andere identificatiemethodes. Een belangrijk voordeel is de betrouwbaarheid van de identificatie, doordat klanten zich bij het openen van een bankrekening al hebben gelegitimeerd bij de desbetreffende bank. Dit maakt iDIN een veilige en betrouwbare verificatiemethode. 

Ondertekening starten met iDIN

Het starten van een iDIN ondertekening is een eenvoudig proces en kan worden gestart door het selecteren van de iDIN verificatie methode bij het invullen van een ondertekenaar. Vervolgens kan je aangeven welke iDIN gegevens gewenst zijn tijdens de iDIN check.

De beschikbare iDIN gegevens omvatten onder andere de naam, adres, geslacht, geboortedatum, leeftijd, e-mailadres, telefoonnummer en bankgegevens. Door deze gegevens te verifiëren via iDIN, kan er snel en betrouwbaar worden ingespeeld op de behoeften van zowel de organisatie als de consument, met als resultaat een veilige en efficiënte elektronische ondertekening. 

Interesse in ondertekenen met iDIN verificatie?

Neem snel contact met ons op via 0247110307 of info@signly.nl

Gratis uitproberen?

Vrijblijvend onze digitale handtekening uitproberen? Maak een account aan en ontvang gelijk 10 credits om een ondertekening te starten! 

Account aanmaken